Prejsť na navigáciu

ITSM PODPORA CEZ GLPI

logo-glpi-bleu-1

GLPI je open-source ITSM softvérový nástroj, ktorý vám pomôže neuveriteľne jednoducho plánovať a riadiť vaše IT. Vďaka dôveryhodným dátam a funkcionalitám GLPI ľahko získate kontrolu nad incidentami, problémami, požiadavkami, zmenami, projektami, IT aktívami, rozpočtom, či nákladmi. Základné (out-of-box) funkcionality GLPI podporujú 12 ITSM procesov. Pre vývojárov je dostupných cez viac ako 150 doplnkov (plugins) a open API na vývoj ďalších funkcionalít. Toto nám umožňuje rýchlo a efektívne implementovať ITSM procesy v zákazníckych prostrediach a poskytovať podporu (enterprise support) s vysokou pridanou hodnotou.

V prípade otázok o možnostiach našich konzultačných služieb pre GLPI, neváhajte nás kontaktovať cez email sales@omnicom.sk.

KĽÚČOVÉ FUNKČNOSTI PRE ITSM PROCESY

  • Manažment incidentov (Incident management)
    • Nastaviteľná prioritizačná matica založená na urgencii a dopade
    • Automatické priraďovanie incidentov
    • Prehľadná história a štatistika
    • Riešenie incidentov zo znalostnej databázy
    • Prepojenie incidentov na problémy, zmeny, projektové úlohy a konfiguračné položky
    • Párovanie incidentov (duplicity, väzba rodič – dieťa)
    • Automatické zatváranie incidentov a prieskum spokojnosti
  • Spracovanie požiadaviek a manažment prístupov (Request fulfilment and Access management)
    • Všetky funkčnosti z incident manažmentu
    • Ľahká tvorba formulárov
    • Dynamické formuláre
    • Schvaľovanie
    • Šablóny požiadaviek
    • Portál pre používateľov (End User Self-Service portal) – formuláre požiadaviek, sledovanie stavu, vyhľadávanie, FAQ, rezervácie)
  • Manažment problémov (Problem management)
    • Kategorizácia a prioritizácia
    • Hľadanie riešení zo znalostnej databázy
    • Rýchle ukladanie riešení do znalostnej databázy
    • Prepojenie na incidenty, zmeny a konfiguračné položky
    • Prepojenia na dokumenty
    • Sledovanie a plánovanie úloh pri riešení problémov
    • Sledovanie nákladov
  • Manažment konfigurácií a aktív služby (Service Asset and Configuration management)
    • Preddefinové šablóny aktív (Počítač, Tlačiareň, Sieťové komponenty, Aplikácie,…)
    • Vzťahy medzi aktívami
    • Prepojenie na incidenty, problémy, zmeny a články v znalostnej databáze
    • Rezervácie
    • Vizualizácia lokalít na mape
    • Manažment datacentier
    • Finančné a administratívne informácie
  • Manažment zmien (Change management)
    • Manažment úloh
    • Schvaľovanie CAB a eCAB
    • Predefinované šablóny úloh
    • Nastaviteľný formulár požiadavky na zmenu (RFC)
    • Sledovanie nákladov a alokácia rozpočtu
    • Prepojenie na incidenty, problémy, projekty a konfiguračné položky
    • Prepojenie na znalostnú databázu a dokumenty
  • Manažment úrovní služieb (Service Level Management)
    • Zákaznícky orientované SLA a reporitng
    • SLA a OLA pre incidenty a požiadavky na službu
    • Meranie parametrov (čas odozvy a čas na riešenie)
    • Automatické notifikácie pre SLA/OLA
    • Meranie spokojnosti používateľov
    • Preddefinované reporty
  • Manažment dodávateľov (Supplier management)
    • Informácie o dodávateľoch a kontaktoch
    • Manažment zmlúv vrátane sledovania nákladov
    • Prepojenie na podporované konfiguračné položky
    • Prepojenie na riešené incidenty, problémy a zmeny
    • Prepojenie na znalostnú databázu
  • Finančný manažment (Finance management)
    • Rozpočet podľa lokalít
    • Sledovanie finančných údajov na konfiguračné položky (hodnota, amortizácia, TCO, číslo objednávky, záruka,…)
    • Sledovanie nákladov na incidenty, požiadavky na službu, problémy, zmeny a projekty
    • Rozpočet podľa typov konfiguračných položiek
  • Projektové riadenie (Project management)
    • Projektové úlohy a podprojekty
    • Plánovanie vrátane GANNT diagramu
    • Sledovanie nákladov
    • Prepojenie na manažment zmien a konfiguračné položky
    • Manažment zmlúv
    • Prepojenie na databázu znalostí
  • Manažment znalostí (Knowledge management)
    • Riadenie interných znalostí a FAQ pre používateľov
    • Silný manažment prístupov definovaný vlastníkom článku
    • Väzby na kategórie a konfiguračné položky
    • Zabudovaný WYSIWYG editor
    • Hľadanie v článkoch (Full search)
  • Manažment kapacít (Capacity management)
    • Plánovanie ľudských zdrojov
    • Rezervácia konfiguračných položiek
    • Manažment kapacít komponentov (Množstvo, Licencie, Miesto v racku, Porty, Na sklade, ...)